عكاسي ‌هاي يك زن در توطئه‌هاي مرد شياد
 
دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : نیماسیدی

 

عكاسي ‌هاي يك زن در توطئه‌هاي مرد شياد

عكاسي ‌هاي يك زن در توطئه‌هاي مرد شياد

مهارت يك زن در عكاسي كافي بود تا وي وارد دنياي تبهكارانه مردي شياد شود. مرد شياد هنگامي كه به بانك رفت تا به خيال خود بتواند با استفاده از چك جعلي از حساب يكي از طعمه‌هايش پول ميليوني به جيب بزند خود را در محاصره كارمندان بانك ديد و به هر دري زد كه فرار كند نتوانست. 

به گزارش ایران ساعت 10 صبح روز 3 آذرماه سال‌جاري رئيس يكي از بانك‌هاي زاهدان با پليس 110 تماس گرفت و از غافلگيركردن يك مرد كه قصد خرج‌كردن چك 4ميليون توماني را داشته است خبر داد.

دقايقي بعد تيمي از پليس براي بررسي ماجرا وارد بانك شد و مرد شياد را كه مدام اصرار بر بي‌گناهي مي‌كرد دستگير كرد.

مرد مرموز كه «محمد» 35 ساله است در بازجويي‌ها نزد تيمي از پليس آگاهي زاهدان ادعاي بيگناهي كرد و گفت: من اين چك را به‌خاطر فروش وسايل خانه‌ام به يك مرد ناشناس گرفته‌ام و اطلاعي از جعلي‌بودن آن نداشتم و شماره وي نيز خاموش است.

با ادعاي بيگناهي «محمد»، سرهنگ محسن عطار رئيس‌پليس آگاهي سيستان و بلوچستان به تيمي از كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداري دستور داد تا به صورت ويژه به اين پرونده رسيدگي كنند كه آنان نيز با انجام رديابي‌هاي فني از سوابق اين مرد دريافتند كه وي چندين بار به اتهام جعل و استفاده از مدارك جعلي دستگير و روانه زندان شده بود. كارآگاهان براي رسيدن به جزئيات بيشتر خانه «محمد» را نيز تحت بازرسي قرار دادند و هنگام تجسس زني 32 ساله به نام «مريم» را كه در يكي از اتاق‌ها پنهان شده بود دستگير كردند و از آنجا تعداد زيادي اسناد جعلي زمين و خانه، شناسنامه، گذرنامه، كارت پايان خدمت، كارت ملي، چك و هولوگرام‌هاي جعلي را پيدا كردند.

تيم تحقيق در ادامه بازرسي‌ها و بررسي از كيس رايانه مرد شياد دريافتند كه وي با استفاده از نرم‌افزارهاي بسيار پيشرفته تعداد زيادي اوراق شناسايي، چك و سند جعل كرده است و به خاطر آنها پول زيادي از مشتريانش گرفته است.

بدين ترتيب «مريم» نيز تحت بازجويي قرار گرفت و به همدستي با «محمد» براي جعل كارت‌هاي شناسايي براي اتباع بيگانه خصوصاً افغان‌ها اعتراف كرد و گفت: من به خاطر مهارتي كه در عكاسي دارم، از كساني كه به خانه «محمد» مي‌آمدند عكس مي‌گرفتم و از عكس آنان براي تهيه كارت‌هاي شناسايي جعلي استفاده مي‌كرديم. با به دست آمدن سرنخ‌هاي جديد و اعترافات مريم مبني بر دست داشتن در جعل‌ها، محمد نيز چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد و گفت: از چندين ماه پيش به همراه «مصطفي» و مريم مشغول اين كار شديم و براي كساني كه از آن سوي مرز وارد كشور مي‌شدند اوراق شناسايي تهيه مي‌كرديم و پول خوبي به جيب مي‌زديم، ما براي هر كارت يا شناسنامه بين 300 هزار تا يك ميليون تومان پول مي‌گرفتيم و گاهي اوقات نيز برخي چك‌هاي ميليوني را اسكن مي‌كرديم و با توجه به دريافت پول چك‌هاي اصلي با استفاده از چك‌هاي اسكن شده پول ديگري نيز از بانك مي‌گرفتيم.

سرهنگ محسن عطار درباره اين خبر به شوك گفت: تاكنون اين زن و مرد تبهكار به جعل 20گواهينامه و 20 شناسنامه اعتراف كرده‌اند و 5 تن از طعمه‌هايشان نيز تحت شناسايي قرار گرفته‌اند.

وي در ادامه افزود: در حال حاضر يكي از همدستان «محمد» از مخفيگاه خود فراري است و تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد./ایران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان